Aangekomen in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Julia Vellekoop - WaarBenJij.nu Aangekomen in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Julia Vellekoop - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Melbourne

Door: juliavellekoop

Blijf op de hoogte en volg Julia

25 Februari 2010 | Australië, Melbourne

Daar zijn we dan eindelijk!
Om half 11 's avonds kwamen we aan in Melbourne, na 25 uur gevlogen te hebben.. Heerlijk geslapen (not). Heerlijk gegeten in het vliegtuig (not). Maar verder ging het allemaal goed.
We zijn nu bij familie van Annemieke (Rob&Joke), die kwamen ons ophalen van het vliegveld. Ik heb vanacht heerlijk (lang) geslapen, Annemieke wat minder, en vanochtend hebben we lekker in het zonnetje ontbeten, lekker fris briesje erbij. Geweldig.
We weten nog niet precies wat we gaan doen vandaag, gaan we zo bespreken met Rob & Joke.
Talk to you soon!
xoxo
p.s. was ik toch bijna vergeten te vertellen dat mijn backpack de vlucht heeft gemist in Londen! Als het goed is is ie nu wel op het vliegveld en komen ze hem brengen.. Ik kreeg gisteren een pyjama en een tandenborstel op het vliegveld, was ik erg dankbaar mee, want die mis ik natuurlijk het meest. xD

  • 25 Februari 2010 - 09:13

    Nina:

    Nee johhh! Die tas xD
    Have fun ladies!!

    xxx

  • 25 Februari 2010 - 12:53

    Madelon:

    Hey Julia,

    Wat een reis joh...25 uur pffff...maar zo te lezen zijn jullie lekker aan het genieten:-)
    Heel veel plezier en tot het volgende verslag!

    Groetjes en liefs uit Rotjeknor.

  • 25 Februari 2010 - 13:22

    Willem Eveline, Imke:

    Ha die Julia,
    Leuk wat van je te horen, en we hopen natuurlijk dat je nu meer dan een pyjama en tandenborstel hebt!!
    groetjes
    veel plezier en leuke avonturen daar
    Willem, Eveline en Imke,

  • 25 Februari 2010 - 13:54

    Marlies:

    hoi julia
    fijn dat je goed bent aangekomen. jammer van je backpack. fijn dat je een pyama kreeg en een tandenborstel. nu maaar hopen dat jebackpack inderdaad is gearriveerd.
    gisteren ben ik aan mijn hand geopereerd,carpaal tunnel syndroom. het viel reuze mee: 2 kleine prikjes voor de verdoving
    en soms voelde ik iets.
    nu 2 weken absoluut niet belasten, en dan nog vier weken heel rustig aaan opbouwen.
    nou daar zit ik dan.
    gelukkig kan ik nog wel mailen en bellen en wandelen, maar ik kan niet koken dat is te lastig: een ui snijden met 1 hand gaat te lastig, en daar komt bij: ik vind het ook wel lekker om verwend te worden.
    nou meid geniet ervan en ik hoor/lees graag weer wat van je verhalen in het mooie australie.
    liefs ook van godfried,
    marlies

  • 25 Februari 2010 - 17:51

    Josien:

    Hee meid! Fijn dat je veilig aangekomen bent! Heel veel plezier!! New york was trouwens supervet!! en we hadden erg geluk met het weer :)(oke geen 30 graden zoals bij jou haha maar wel zonnetje en geen sneeuw!). lullig van je backpack! o.0 hoop dat je m snel krijgt! kus joos

  • 26 Februari 2010 - 10:08

    Mama:

    Lieve Julia,
    Inmiddels zal je backpack wel gearriveerd zijn! Wat hebben jullie gisteren nog ondernomen? Hebben jullie inmiddels Tessa en Eva ontmoet? Zo zonnig als het bij jullie is, is het bij ons dus niet! Regen...
    Dinsdag was het gezellig bij Gaby, jouw favoriete Griekse Boerentaart gemaakt.
    Nou, veel plezier en geniet ervan! Liefs, mama

  • 26 Februari 2010 - 11:06

    Nadia:

    Hey meiden,

    Leuk om even een berichtje te lezen. Wel fijn dat die lange reis nou achter de rug is heh.
    Nou geniet van het heerlijke weer daar want hier is het vies, regenachtig en koud bleh..

    Kus

  • 01 Maart 2010 - 07:24

    Gaby:

    hoi julia
    wat zal jij genieten, die boeren taart was inderdaag heerlijk , kan je downunder natuurlijk ook maken toch. En hoe zit dat met dat doucheputje en het water dat wegloopt, linksom of rechtsom?Vandaag is iedereen weer aan de slag hier en heb ik de twijfelachtige eer om de was te doen....... MMMM lijkt me lekker om ook eens 11 weken niet te doen(HAHA)
    groetjes aan de anderen liefs gaby

  • 04 Maart 2010 - 16:22

    Jos:

    eej,julia, alles rustig daar? lijkt me super, beetje chillen, beetje uitgaan. is alles goed te vinden daar? is wel makkelijk dat iedereen engels spreekt, of zijn ze niet te verstaan, die aussies? enne, zet je nog foto's op de site?
    groetjes, jos

  • 05 Maart 2010 - 15:24

    Ilse:

    Heeey ik heb je weblog gevonden:D
    wow die tas whaha das een mooie! maar fijn dat jullie goed aangekomen zijn hoe is het nu? Je zal vast al veeel meer te vertellen hebben.
    Ik hou je in de gaten
    xxxx ils

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Down Under

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2010

Cairns, Singapore & Bali

07 Mei 2010

Eindpunt Aussie

22 Maart 2010

Sydney

10 Maart 2010

Last day @ Melbourne

10 Maart 2010

Last day @ Melbourne
Julia

Actief sinds 17 Feb. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 12853

Voorgaande reizen:

23 November 2015 - 03 Maart 2016

Midden-Amerika

23 Februari 2010 - 18 Mei 2010

Down Under

Landen bezocht: