Last day @ Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Julia Vellekoop - WaarBenJij.nu Last day @ Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Julia Vellekoop - WaarBenJij.nu

Door: juliavellekoop

Blijf op de hoogte en volg Julia

10 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Daar ben ik weer =)
Vandaag is onze laatste dag in Melbourne, vanavond gaan we met de bus naar Sydney.
Maandag en dinsdag zijn we met een tour langs de Great Ocean Road en Gramphians National Park gegaan, was erg mooi! (foto's komen later)
De week daarvoor zijn we naar Phillip Island geweest, pinguins kijken, ze waren echt zo schattig! Waggel waggel :P
Vorige week maandag gingen we naar een hostel in St. Kilda, vlakbij het strand. Dinsdag en woensdag hebben we dus heel de dag op het strand gelegen, lekker bruin geworden (maar eerst verbrand xD).
Donderdag zijn we naar een hostel in het centrum van Melbourne gegaan, was erg gezellig daar!
{Ik zit nu in de bieb en je kan 15 min op internet en ik heb nog maar een paar seconden dus ik ga dit opslaan en dan straks weer verder proberen te gaan!}

• 12 Maart 2010 - 16:30

Viktor:

Hey Julia,

Nu komen jullie voor mij op heeel bekend terrein. Waar je absoluut heen moet zijn de buurtjes Newtown, Leighhart (italiaanse buurt) Paddington, Surry Hills (is een hele leuke lange winkelstraat Oxford St) en deze buurten liggen onder en om het centrum heen, je zal het zien. Ga ook zeker met de ferry naar Manly (voor het strand, beter als Bondi!) en Mosman (dierentuin, heeft het beste uitzicht). Kings Cross is leuk, maar pas een beetje op, lopen wat haleve zolen rond haha. Wicket! En Chinatown is cool, ga even naar Paddy's Market en ga daar ook even naar de foodcourt op de bovenste etage, zoooo lekker, vooral die indische tent!

Ik hoor het wel wat je allemaal gedaan hebt, geniet van Sydney, is beter dan Melbourne ;) haha! No worries, cheers!