Last day @ Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Julia Vellekoop - WaarBenJij.nu Last day @ Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Julia Vellekoop - WaarBenJij.nu

Door: juliavellekoop

Blijf op de hoogte en volg Julia

10 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Daar ben ik weer =)
Vandaag is onze laatste dag in Melbourne, vanavond gaan we met de bus naar Sydney.
Maandag en dinsdag zijn we met een tour langs de Great Ocean Road en Gramphians National Park gegaan, was erg mooi! (foto's komen later)
De week daarvoor zijn we naar Phillip Island geweest, pinguins kijken, ze waren echt zo schattig! Waggel waggel :P
We zijn ook nog een middag/avond naar Tessa en Eva gegaan, even in het park gezeten, 's avonds gebbqd en toen moesten we alweer terug.
Vorige week maandag gingen we naar een hostel in St. Kilda, vlakbij het strand. Dinsdag en woensdag hebben we dus heel de dag op het strand gelegen, lekker bruin geworden (maar eerst verbrand xD).
Donderdag zijn we naar een hostel in het centrum van Melbourne gegaan, was erg gezellig daar!
{Ik zit nu in de bieb en je kan 15 min op internet en ik heb nog maar een paar seconden dus ik ga dit opslaan en dan straks weer verder proberen te gaan!}
Duss...
We hebben nu wel ongeveer in alle straatjes van het centrum gelopen, we gaan vanmiddag alleen nog naar de Royal Botanic Gardens.
Vanacht moeten we dus 12 uur in de bus zitten naar Sydney, en dan zien we Eva en Tessa daar =)
xoxo
p.s. we eten echt heel gevarieerd (noedels, noedels en noedels, oja en pasta) en we eten veel fruit, gezond he!

• 10 Maart 2010 - 02:33

Rita Posthoorn:

Hoi Julia en Annemiek,
    Wel lekker als je van noedels houdt (: Erg leuk als je wat schrijft op je weblog, daar kijken we naar uit, hopelijk lukt het snel weer om wat te sturen, en we wachten met spanning op foto's! Snap wel dat dat niet lukt als je maar 15 minuutjes hebt hoor! Hier vriest het vannacht weer 5 graden......daar hebben we dus helemaal genoeg van!
    Groetjes t.Rita

• 10 Maart 2010 - 12:50

Annie Boekestijn:

hoi julia, wat is het toch onzettend leuk om je berichten vanuit AUSTRALIA te lezen. volgens mij hebben jullie het super naar jullie zin. weet je dat het hier nog steeds ongelooofelijk koud is. ik ben dus wel jaloers, dat snap je wel!
    lieve groetjes uit Rotterdam van Annie

• 10 Maart 2010 - 13:53

Marlies:

Hé Julia en Annemiek.
    Leuk weer wat van jullie te horen. Lekker dat je weer bent bijgebruind.
    Hopelijk vinden jullie nog iets anders dan noedels. al het lekkere fruit is natuurlijk heerlijk, leuk dat je nog iets van je opvoeding meeneemt naar Australië
    Genieten jullie maar lekker, ik zit hier met een extra kacheltje omdat het zo koud is

Kus van Marlies en Godfried

• 10 Maart 2010 - 16:07

Yvonne:

Lieve Julia en Annemieke,
    Het klinkt allemaal wel goed daar! Nu zie ik dat het 9!! graden is in Melbourne. Da's toch een beetje fris! Ik ben benieuwd naar de mooie foto's en tot morgen! (Skype) Kus, mama/ Yvonne

• 11 Maart 2010 - 10:23

Elze:

Hi Julia! Klinkt goed allemaal! Geniet er lekker van! KuZz Elze.

• 11 Maart 2010 - 12:21

Nina:

Jeuzus wat cool! :D
    Klinkt leuk daar!
    Ik ga as zondag naar Malta toe! :D 6 weekjes Engels studeren!

Kussss